RÓMA
A rómaiak mondták
városuk központi szerepére utalva, hogy minden út Rómába vezet.
Én az igazságra szoktam ezt mondani, hogy az igazsághoz sok út
vezet, de – a mondásnál maradva - Rómában végződik
valamennyi.
A blogomban utoljára, A RENDSZER MEGREFORMÁLÁSÁNAK PROGRAMJA címmel írt bejegyzés is egy ilyen utat mutatott be. Abban egy Rómába vezető útról írtam, ebben a bejegyzésben pedig magáról Rómáról fogok írni. Természetesen az igazság Rómájáról.
A COLUMBIA PICTURES
filmstúdió logóját valószínűleg ismered. Hogy honnan, honnan
nem, egy azóta elfeledett, a logóra vonatkozó utalásból azt
gondoltam, hogy a nőalak jelképezi Íziszt, azt a világot, melyet az
amerikai egy dollároson látható csonka gúla felett látható
,,mindent látó szem” is jelképez. Ez a világ volt a Biblia
szerinti paradicsom, ahonnan az embert az Isten kirúgta. Vagyis az
ember eredeti hazája a Mennyei Birodalom - vagy másik nevén Ízisz
– amelyet az ember a bukásával elhagyott. Ez az a bizonyos Róma
abban az értelemben, ahogyan ezt a világot itt ironikusan nevezem.
Vannak, akik oda akarnak jutni, de a többség nem tud az odavezető
útra rátalálni, ami rájuk nézve katasztrófa is lehet.
Róma létezik, de
számunkra láthatatlanná és elérhetetlenné tették Róma
vezetői, hogy idő előtt ne találjuk meg. Aztán ha eljött az
ideje, megmutatják nekünk föld emberének az utat, mely Rómába
vezet. És meg mutatta, de sokáig nem vettük észre. Ízisz olyan
cetliken üzent az emberiségnek, mely minden országba eljutott, és
milliárdok vették a kezükbe, rövid időre szemlélve esetleg az
üzenetet, de a legtöbb esetben semmit sem értve belőle.
Az üzenet egy kép
volt a egy dolláros egyik oldalán, mely egy csonka gúlát
ábrázolt. A gúla egy gyomos parlagon látható és 13 szintből
áll. Felette látható a mindent látó szem, Ízisz szeme. A csonka
gúla környezete egy kör, mely akár a dialektikus földet is
jelentheti: Ez onnan gondolom, hogy ezt a kört első látásra
díszítő mintázat veszi körül, de jobban szemügyre véve ez a
mintázat szögesdrótnak látszik.
Az egyetemes gnosztikus Tan közelebb visz a magyarázathoz. Ez szerint világunk egy börtön, ami iskolaként is működik. A rabokat ugyanakkor a Tan ,,szellemi iskola tanulóinak is nevezi. Nekik tette Rijckenborgh a következő kijelentést;
,,A Szellemi Iskola tanulója nem lehet eléggé tudatában annak, hogy az idő világában felébredve az első pillanattól kezdve börtönben és káprázatban él, melyben minél idősebbé válik, annál szorosabb a kényszerzubbony, és annál ijesztőbb a szemfényvesztés.”
(Jan van Rijckenborgh: Az egyiptomi ősgnózis 4.)
A gnosztikus Tan
tehát azt tanítja, hogy ez a világ egy egyszerre börtönként és
iskolaként működő virtuális valóság, ahová az ember be van
zárva. Értelemszerűen akkor a szögesdrót túl oldalán az, ami
nem virtuális valóság, hanem az igazi. Vagyis az igazság Rómája.
A mindent látó szem szorul még magyarázatra, amiről többször is írtam. Ha megnézed Ízisz különböző ábrázolásait, az egy nőalak, és a szeménél különös ,,smink” látható. Ezt másképpen Hórusz szemének is nevezik, így ismerik a világon.
A mindent látó szem szorul még magyarázatra, amiről többször is írtam. Ha megnézed Ízisz különböző ábrázolásait, az egy nőalak, és a szeménél különös ,,smink” látható. Ezt másképpen Hórusz szemének is nevezik, így ismerik a világon.
Ez valójában egy stilizált térkép, amely egy, a mongóliai Góbi sivatagban található felszíni alakzatra utal. Itt található egy hely, melyet Rijckenborgh Ízisz szemének nevez.
A ,,szem” ábrázolásaiban két vonal indul ki lefelé. Az egyiknek kacskaringós végződése van, mely egy kis területet fog közre. Legtöbb esetben ez a terület üres, vagy pontként van ábrázolva. Ritkább
esetben egy méhnek a feje látható benne.
A méh a világot irányító háttérhatalom szent állata, vagy inkább jelképe, az élete végéig a világért dolgozó eredeti embert szimbolizálhatja. A kacskaringós vég arra utalhat, hogy ott Ízisz emberei vannak jelen, akik egy világot irányító szerzet tagjai – Rijckenborgh szerint.
Nagy hiba lenne azt
hinni, hogy ott a Google- térképen
majd láthatók lesznek valamilyen titkos emberi létesítmények.
Helyükön csak különféle, de annál érdekesebb felszíni
alakzatok láthatók. Ezek az alakzatok leginkább mágnes erőterek
vonalainak látszanak. Ezek Ízisz világa jelenlétének jelei is.
Megtalálhatók az Atlasz hegységben,
Ausztráliában és egyéb helyeken is, de a világ irányításának
központja a Góbi sivatagban található.
A méh az Ízisz
nevű világot stilizáló rózsánál is megtalálható. A rózsa az
eredeti világ hét gömbjét szimbolizálja, melynek együttesét
Szent Földnek nevezik. Erről gondolják általában, hogy valahol
Közel-keleten van.
,,A tökéletes ember, mint tudjuk, háromság, hármas egység: szellem, lélek és test…
...Ebben a háromságban Pimander az első Istenből van, az egyetemes Szellemből, a
Logoszból; a lélek és a test azonban a második Istenből, a világból, a hétszeres szent
bolygóból, Ízisz anyából, az isteni Földből való”.
(Jan van Rijckenborgh: Az egyiptomi ősgnózis 2.)
Íziszt Hórusz és
Ozirisz társaságában szokták ábrázolni, mint a hármas istenség
egyik tagját. Kötődésüket a Góbi sivatagban található
alakzathoz Ízisz és Ozirisz szemének sminkje árulja el, míg a
,,szem” elnevezését Hóruszhoz kötötték.
https://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dzisz
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Osiris_E3751_mp3h8829.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Osiris_E3751_mp3h8829.jpg
Hórusz Ízisz
anyának és Ozirisznek a gyermeke. Hórusz tehát hasonlóan
kapcsolódik Ízisz anya nevéhez, mint a keresztény vallásban a
Fiú neve az Atyához. Pontosabban Hórusz királysága a bennünket
irányító Ízisz nevű Mennyei Birodalommal. Az egyiptomi fáraók
Hórusznak is neveztették vagy neveztették magukat. Ezzel azt
akarták üzenni alattvalóiknak, hogy ők Ízisz nevében
uralkodnak. Erről más megfogalmazásban Rijckeborgh egyik könyvében
is ír;
,,Akkor visszatérünk az utolsó korszak, az árja-időszak kezdetéhez, melyben a bukott emberiség maradékait újra megnyilvánították. Ez az emberiség az előző időszak maradványa volt. Olyan csoport, melyet az előző időszakban nem menthettek meg, tehát nem vezethettek vissza az eredeti életbe. Világossá fog válni Önök előtt, hogy eme emberek is, jóllehet elmaradozókról volt szó, valaha Isten gyermekei voltak. Ezért a maradványokat az Egyetemes Szerzet a haláltermészetben fennálló új lét hajnalán a legnagyobb gondoskodással vette körül, hogy megteremtse egy lehetséges visszatérés alapjait. Ezért eme időkben az Egyetemes Szerzet sok küldöttje, sok megváltott vegyült el az újonnan kezdő emberiségben. Királyokként, régensekként és papokként léplek fel. Mind eme tekintélyek magasztos szerzetet alkottak együtt, egy szolgáló szerzetet az utolsó maradványok számára. E szerzet minden tagja nemzetközi kapcsolatban állt egymással és nemzetközileg összehangolt rendszer szerint kormányozták az újfent próbálkozó emberiséget, olyan szociálpolitikai rendszer szerint, melyről a Tao Teh King 3. mondása nyújt képet.”
(Jan van Rijckenborgh: A kínai gnózis)
Ezzel az uralkodó
istenkirályok eredete is meg van magyarázva, visszavezetve az
emberiséget kormányzó kormányzó háttérhatalom eredetét a Góbi
sivataghoz.
A sivatag környezetéből egy sztyeppékből álló sáv indul ki nyugat felé, és a szinte a Kárpátokig ér.
Ezen az úton haladt lassan kelet felé évezredek alatt egy folyamatosan genetikailag és főleg tudatilag változó, fejlődő embercsoport, akik végül először hunokként, majd további hullámban Árpád hódítóiként érkeznek meg a Kárpátokhoz.
A sivatag környezetéből egy sztyeppékből álló sáv indul ki nyugat felé, és a szinte a Kárpátokig ér.
Ezen az úton haladt lassan kelet felé évezredek alatt egy folyamatosan genetikailag és főleg tudatilag változó, fejlődő embercsoport, akik végül először hunokként, majd további hullámban Árpád hódítóiként érkeznek meg a Kárpátokhoz.
Ezt az utat
Rijckeborgh Samballa hét útjának is nevezi, anélkül hogy a
vándorló népcsoportot emlegetné. Rijckenborgh nem történész
volt, és nem egyes népek eredetével foglalkozott, őt az
érdekelte, ami változáson a népek tudatossága áment történetük
folyamán. Ennek a változásnak helyszíne az esetünkben a Góbi és
a Kárpátok közötti út megtétele alatt következhetett be az én
felfogásom szerint.
,,Az ösvényen haladó tanuló, aki bejárta Samballa hét útját, átélte transzfigurálásának hét nagy ünnepnapját, eléri a Góbi szívét, az Egyetemes Szerzet fókuszát, ahol úgy fogadják, mint az elveszett fiút, aki hazatért atyja házába. Ezt a szent földet a végtelen homokpuszták magányában, többek között Ízisz szigetének is nevezik, és mi előjognak és csodálatos kegynek vesszük, hogy elmondhatunk Önöknek valamit Ízisznek erről az áldott, boldog szigetéről.
Ízisz mibenlétének és tulajdonságainak megértéséhez vissza kell pillantanunk az emberiség-
megnyilvánulás pirkadatára, amikor még minden jó volt, amikor az egész emberiség még a
Legmagasságosabbnak a lélegzetében létezett. Akkor még az egész teremtés az isteni akarat
tökéletes kifejezése volt, és minden megnyilvánulás mintegy „Isten kezében volt”.
Ez a csodaszép
háromszoros rendszer - szellemtér, életterület és sugártér -
az egyetemes térben
ékszer volt, mint valami drágakő, és harmonikusan összecsengett a világmindenség szimfóniájával. Ez a harmónia azonban - ezt Önök is tudják - megbomlott, s a hétszeres bolygó mint kozmosz, gyermekeinek bűnei miatt erősen elsötétedett. Az emberi lények millióinak a fejlődése a továbbiakban elfajult. Ezeket a lényeket a bolygónak egy részére terelték össze, ahol egy nyomorult jövő felé haladtak tele szenvedéssel, vérrel és könnyekkel, s ahol orcájuk verejtékével kellett enniük a kenyerüket.”
ékszer volt, mint valami drágakő, és harmonikusan összecsengett a világmindenség szimfóniájával. Ez a harmónia azonban - ezt Önök is tudják - megbomlott, s a hétszeres bolygó mint kozmosz, gyermekeinek bűnei miatt erősen elsötétedett. Az emberi lények millióinak a fejlődése a továbbiakban elfajult. Ezeket a lényeket a bolygónak egy részére terelték össze, ahol egy nyomorult jövő felé haladtak tele szenvedéssel, vérrel és könnyekkel, s ahol orcájuk verejtékével kellett enniük a kenyerüket.”
Mintha csak a Bibliból idéztem volna, és nem véletlenül. Minden túlzás és
nemzeti elhivatottság nélkül állítom, hogy a Bibliát a
magyarság szent könyvének is lehetne tekinteni, olyan mélyen
magyar vonatkozású, bár nem a Biblia nem történelemkönyve
egyetlen nemzetnek sem. De a magyarság ősemlékezete is ezt
kívánja, hogy a Bibliát egyben a mi szent könyvünknek is
tekintsük. Az aranyos szegelet mondája is láthatatlanul kötődik
a Bibliához.
Nem csodálkozok
rajta, hogy az Arany Szegelet mítosza éppen a hunok utódainál a
székelyeknél maradt fent. Az sem lehet véletlen, hogy a mítosznak
több rokon vonása is van az Atlantisz legendájával.
,,Eszerint
valamikor régen, a magyarok ősei egy csodálatos szigeten éltek a
Nyugati Óceán közepén, melynek neve Aranyos Szegelet volt. Az
emberek itt gyönyörűségesek, boldogok és halhatatlanok voltak,
akárcsak a tündérek. A sziget királya nem volt más, mint az
Univerzum ura, Arany Atyácska, aki feleségével, a jóságos Ezüst
Boldogasszonnyal együtt uralkodott. Csakhogy Ármány, Atyácska
ellensége, megirigyelte az emberek boldogságát. Cselhez
folyamodott: felöltötte Arany Atyácska alakját, s azt követelte
az Aranyos Szegelet lakóitól, hogy leborulva imádkozzanak hozzá.
Az emberek, akik nem ismerték fel ebben a formájában, engedelmeskedtek, mire az”igazi” Arany Atyácska elhatározta, hogy elpusztítja őket a hűtlenségükért, s elsüllyeszti az Aranyos Szegeletet… Ezüst Boldogasszony azonban megsajnálta a halálra ítélt szigetlakókat, mert tudta, hogy nem tehetnek a “hűtlenségről”, hiszen Ármány csapta be őket. Ezért leküldte fiát, Világügyelő Fiút, hogy próbálja megmenteni az emberiséget a közelgő katasztrófa során. Az istenfiú meg is született emberalakban, s mikor felserdült, azt tanácsolta a Szegelet lakóinak, építsenek hatalmas hajókat, s vigyenek be oda mindent, ami kedves volt nekik – ekkor ugyanis a sziget már éjjel-nappal rengett.
S mikor eljött a
katasztrófa éjszakája, az emberek nagy része – Világügyelő
vezetésével – hajóikon elmenekült a darabokra törő, majd a
tengerbe süllyedő Szigetről. Hamarosan benépesítették Kelet
pusztáit, s tőlük származtak sok ezer év múlva a hunok és a
magyarok. A mítosz azonban úgy fejeződik be, hogy eljön majd az
idő, mikor Atyácska megbocsát az akkori tévedésért az
emberiségnek, s az Aranyos Szegelet is kiemelkedik a tengerből…”
Lehet hogy úgy
látszik, hogy messzire mentem ezzel a párosítással, főleg a
magyar baloldal világnézete szerint, azonban ez párosítás a
gnózis világából követezik, ahol viszont a jobb oldal sem
szokott otthon lenni. Ezért újra Rijckenborghoz folyamodok
segítségért ezt megértetni.
,,A népesség a világ egyik legrégibb fajához, a mongolhoz tartozik. Ezáltal természetes vallásos hajlammal rendelkeznek, valamint a természeti vallásos mágiához vonzódással, amin keresztül beszél még mindig a régi Atlantisz.”
(Rijckenborgh: Fény
Tibet felett)
A mongol népesség
tibeti jelenléte arra utal, hogy ez a népesség Ázsiában
elterjedtebb volt, akár az előző emberiség maradványa is
lehetett. Ez egybevág azzal amit a gnosztikusok ilyen értelemben a
korábbi emberiség maradványáról írtak, mint az új – vagyis a
jelenlegi emberiség kiinduló népességéről. Persze a dolgot nem
látom ilyen egyszerűnek, mert az indogermán népek eredetéről
kevesebb információval rendelkezek.
Varga Géza írja, hogy a magyar nyelv őse kitalált nyelv, mely az idők folyamán többek között a magyar nyelvvé fejlődött, De vajon kik találnak ki egy ragozó nyelvet? Nyilvánvalóan nem ragozó nyelvet beszélő emberek, hiszen ha ragozó nyelvet beszéltek volna eredetileg, akkor a magyar nyelv ősét sem tudták volna kitalálni. A magyar nyelvős kora Varga Géza szerint 40.000 év, és ennyi lehet akár a mongol faj kora is, így azt sem zárom ki, hogy Árpádék kiinduló népe mongol volt, mely sztyeppék sávjában haladva örmény, török és egyéb vonalat vett fel.
Ezek után könnyebben írom le, hogy a kapu Ízisz világa és a mi világunk között valahol a Góbi sivatagnál vagy sivatagban található, és kaput Hórusz szemeként ismerik. Az onnan a Kárpátokig vezető út földrajzi értelemben a hunok (maradványaik a székelyek) és Árpádék megérkezésével véget ért, és ezzel Samballa hetedik útjának befejezése is testközelben került. Ha ezeket globális léptékben nézzük, akkor látható, hogy a magyarságnak a tanulói szerep jutott a történelemben, ami legtöbb esetben alárendeltséggel, szolgasággal, engedelmességgel és a szabadság nélkülözésével. Ez az igazság, ez a valós, de kevésbé ismert történelmünkből következik. Az tiszteli csak a szabadságot, aki sokáig nélkülözte azt. Ez az öröklött nélkülözés volt a magyar forradalmi megmozdulások motivációja is.
A sokak által fényesre csiszolt jövőnek az a történelem a feltétele, amin a magyarság is átment. Ezért ezt a történelmet ajánlott lenne minél jobban megismerni. A tudományosan ,,kidolgozott” történelemkönyvek ebből a szempontból nem érnek szinte semmit. Sőt, céljuk inkább az igazságtól való eltávolodás, oktatás címén. Ez az út nem az igazság Rómájába, hanem attól vezet el. Ízisz városa ebben a megfogalmazásban Róma. Aki pedig nem ismeri a bennünket kormányzó háttérhatalmat (Íziszt), az nem értheti célját sem, a küszöbön álló változásokra nem fog tudni jó válaszokat adni.
A háttérhatalom
célja egy alapjaiban különböző világrend. Ha a kapitalizmus a
magántulajdonra, a kommunizmus a köztulajdonra épült, akkor az új
világrend az emberi tudatosságra fog épülni. Ebbe az új rendbe
Samballa hét útján keresztül vezet az út. Vagyis feltétellé
válik az a sok tapasztalt, amire a hunok (székelyek) és a magyarok
- nomádságnak messze nem nevezhető - vándorlásaik folyamán
szert tettek. Az új világrend tehát készen áll a megvalósításra.
De miből is állna az új világrend?
Egy törvény alkalmazásából. Ezzel a törvénnyel számos alakban találkozott már az emberiség; delphoi jósda vagy a már lerombolt Georgia Guidestones útmutatásai, Biblia, gnosztikus irodalmak, stb. Itt is Rijckenborghnál maradok, amikor A VILÁG VILÁGOSSÁGA című füzetéből idézek:
Egy törvény alkalmazásából. Ezzel a törvénnyel számos alakban találkozott már az emberiség; delphoi jósda vagy a már lerombolt Georgia Guidestones útmutatásai, Biblia, gnosztikus irodalmak, stb. Itt is Rijckenborghnál maradok, amikor A VILÁG VILÁGOSSÁGA című füzetéből idézek:
,,Ha van füle a tanulónak, hogy halljon, és szeme, hogy lásson, akkor értse meg, hogy mit akar neki mondani a törvény szelleme. A legtávolabbi jövőig is senkit sem engednek el a törvény hatalma alól, míg be nem töltötte azt, ahogyan teljesíteni kell. Az emberiséget testéig és véréig szüntelenül támadni fogják, míg ezeket a dolgokat szóról szóra fel nem ismeri és meg nem valósítja.”
Nehézséget okoz azonban a gnózis és a dialektika eltérő nyelvezete, ami a Biblia és a köznyelv között van. A füzet ugyan a dialektika nyelvezetén íródott, de olyan nevek, fogalmak is szerepelnek benne, ami inkább a gnosztikus Tan bizonyos fokú ismeretében érthető. Ha ez akadály, akkor jobb híján kérdés nélkül túl kell lépni rajta, utólag esetleg érthetővé válhatnak majd.
A füzet online is elolvasható, és ami a jövőre nézve nagyon is hasznos lehet.
Mi törvény
lényege?
Az, hogy az ember a világ és más emberek irányában építőszándékkal elkötelezett. A jó szándék kötelező, a rossz szándék tilos, még gondolatok szintjén is. Sőt, gondolatok szintjén a leginkább, a tettek a gondolatokban gyökereznek. Mindezek szigorúan a kölcsönösség elve alapján.
Ennek gazdasági nézet is van, ami lényeges. A gazdasági nézetet (nevezzük így) hermészi elvnek is nevezhetjük, kapj meg mindent, fejleszd és add tovább. A kapitalizmus elve a magán tulajdon, a kommunizmus elve a köztulajdon, a hermészi elve pedig, ,,minden Istené”. Mivel a gnózis felfogása szerint Isten maga a világ, a világ a világé elvet lehet mindebből kiolvasni.
Az, hogy az ember a világ és más emberek irányában építőszándékkal elkötelezett. A jó szándék kötelező, a rossz szándék tilos, még gondolatok szintjén is. Sőt, gondolatok szintjén a leginkább, a tettek a gondolatokban gyökereznek. Mindezek szigorúan a kölcsönösség elve alapján.
Ennek gazdasági nézet is van, ami lényeges. A gazdasági nézetet (nevezzük így) hermészi elvnek is nevezhetjük, kapj meg mindent, fejleszd és add tovább. A kapitalizmus elve a magán tulajdon, a kommunizmus elve a köztulajdon, a hermészi elve pedig, ,,minden Istené”. Mivel a gnózis felfogása szerint Isten maga a világ, a világ a világé elvet lehet mindebből kiolvasni.
A hermészi elvnek van egy nagyon lényeges vonása, ami a magyar gyakorlatban kevésbé érvényesül, mint a nyugati felfogásban. Ez az ember érdekeltté való tétele a gazdasági folyamatokban. Ha a nyugat gazdasági fejlettségének okait kellene megneveznem, akkor kettőt tennék; az emberi tényezők jobb figyelembe vételét, és ami ebből következik a kulturális és technikai fejlettség. Ez nyugat öröksége melyet bele kell illeszteni a magyar gondolkodásba. Ilyen ,,illesztgetésekből” állt a magyar történelem is, mielőtt a Kárpát medencébe érkeztek volna a hunok vagy árpád honfoglalói. A sorban nyugat következik. Ami persze szigorúan nem jelentheti azt, hogy ész nélkül veszünk át nyugattól olyasmit is, ami nekik sem jó! Az átvétel nem mehet szembe azzal amit a magyarság már tapasztalatként átvett.
A jövő gazdasága
az emberre épül majd. Csak a szabad, igényes ember képes
önmagából kiadni azt, amire másoknak és a világnak szüksége
van, hogy a hermészi elv érvényesüljön. A szabadságnak pedig
mindent magában kell foglalnia:
- hatalom gyakorlati birtoklásának joga és lehetősége
- szabad
nyelvhasználat
- gondolatszabadság
- szabad helyválasztás
- szabadon választott életmód,
- szabad nemzet- és indentitástudat
- a munka, az alkotás szabadsága
- eszközökhöz való korlátlan hozzáférés joga
- és egyebek
- gondolatszabadság
- szabad helyválasztás
- szabadon választott életmód,
- szabad nemzet- és indentitástudat
- a munka, az alkotás szabadsága
- eszközökhöz való korlátlan hozzáférés joga
- és egyebek
Ha az embernek része
van egy magasabb életformában, kevésbé fogja érdekelni, milyen
országhoz tartozik. Végül is minden ország ugyanannak a világnak
része, minden ember ugyanannak a világnak a polgára. Kik és
milyen címen korlátoznák e ,,világpolgársághoz” tartozó
jogokat. Annál is inkább, mivel Közép- és kelet-Európa a
történelméből kifolyólag sebezhetőbb. Idegen érdekeknek elég
annyi, hogy feszültségeket szít a történelmi sérelmek vagy
területi veszteségekre hivatkozva. Ez a szabadság minden ember
számára való biztosításával ki van zárva!
Ezek az emberi tényezők, melyek fontosak a jövő szempontjából. Ezek jelentik az Új Világrend alapját. A többi – környezet, klíma, stb. csak ezek után következhet abból az okból, hogy ezeket csak megfelelő tudatossággal rendelkelező ember valósíthatja meg. Amíg ez nem következik be, addig minden másról hiába beszélünk.
Amit rendszer reformjáról írtam, az szerves része ennek a
bejegyzésnek.
Amikor a szabadság
legfontosabb pontjait soroltam, tudatosan az első pontként írtam a
hatalom birtoklásának jogáról és lehetőségéről. Ez a
szabadság alapja, mert e nélkül a többi jog kérdésessé válik.
A világ országainak egyikében sincs valódi demokrácia, csak
látszat mértékében van különbség. E mérték szerint – azaz
a látszólagosság szerint mértéke szerint osztogatja nyugat a
demokrácia vagy diktatúra jelzőit. De ez nem változtat azon, hogy
a népnek egyetlen ország törvénykezésében sincs beleszólása,
pedig az lenne az igazi demokrácia.
Az EU egyetlen országában sem valósul meg az, amit a rendszer reformjának programjában leírtam. A dominók még is állnak. Ha azonban egy országban alaptörvénybe foglalják a választók törvényhozási jogát, illetve törvényesen is csak a polgár felhatalmazása alapján dolgozhat egy képviselő, illetve az Országgyűlés bármely tagja, mondván, hogy a néphatalom puszta deklarálása nem azonos a gyakorlati demokrácia megvalósításával, akkor sokan kérdeznék: ,,Nálunk hogy is van? Nálunk is csak deklaráció van, semmi több? Akkor a mi országunk sem demokrácia! Akkor nálunk sem valósították a gyakorlati demokráciát hasonló törvények útján!” Ezért képes a program elindítani a változások lavináját.
Nehézséget
okoz azonban a többieknek az, hogy pusztán ezen az úton nem lehet
a gyakorlati demokráciát megvalósítani, mert a törvényhozók
kezdettől fogva monopolhelyzetben vannak, annyit valósítanának
meg az új törvényekből, amennyit akarnak. Én ezt a problémát a
Szent Korona bevonásával próbáltam megoldani, de Szent Korona
csak nálunk van. A gyakorlati demokrácia bevezetése is csak nálunk
indulhat el. Utánunk persze jöhetnek a többiek is, de előttünk
senki! Ez az ország vezetőinek történelmi felelőssége!
Történelmet csinálhatnának, ha akarnának, de vagy nem akarnak,
vagy nem is értik, miről van szó. Pedig gazdáik – a
háttérhatalom – terveiben pontosan a demokrácia megvalósítása
szerepel. Enélkül nincsen hermészi megújítási elv, ami a jövő
gazdaságának alapja!
Ha
a Kormány nem akar lépni, Ízisznek akkor is meg vannak az eszközei
a tervének biztos végrehajtásához. Az egész Közép-Európa
számára tervezve volt a ,,rendszerváltás”. Két ország ment
bele a változtatásba. Akik maradni akartak, azon ország vezetőivel
végeztek. Az ukrán-orosz háborút is Ízisz tervezte és
kivitelezte, a régi rend lebontásának folyamatában. Bár
látszólag az USA ügyködésének látszik az egész, az USA
kormánya is a gyeplő mentén igazodik. Azért végeztek 1963-ban
John Kennedyvel és 1968-ban öcsével Robert Kennedyvel, hogy
megmutassák az eljövendő amerikai elnököknek, ki a világ ura.
A magyar vezetőknek is fájna, ha a tervtől el akarnának térni.
A tervről pedig írtam.
Közben megérkeztünk Rómába, az igazság Rómájába.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése