A MAGYAR NÉP GNOSZTIKUS TÖRTÉNETE
Te dicső hajdankor! fényes napjaidra;"
Arany János, TOLDI SZERELME című részének első versszaka a tudat sajátos működésének következménye. Ha az itt és most rossz, sötét lapos, stb. akkor a máshol és máskor ennek ellenkezőjét kell hogy jelentse. De fordítva is igaz, ha a jelen csillogásból áll, akkor a máshol és máskor csak rossz lehet. Az uralkodók esetenként ki is használták ezt a jelenséget, amikor saját országukat a jobbnak próbálták beállítani a nép előtt. A hit felért egy hadsereggel. Aztán a dolog a történelmi anyagokkal folytatódott, melyek szintén igyekeztek a maguk rendszerét jónak eladni. Nálunk ez majdnem hogy fordítva történt, a magyarság jelenje sokáig sötétebbnek látszott a krónikák dicső vagy annak látszó napjainál. Ez a nép lelki szemeit az idő és tér távolságai felé fordította. Azonban a krónikák és a történelemkönyvek politikától átitatott tartalmai a legkevésbé alkalmasak hivatkozási alapnak, mégis az ezekből merített tudást tekintik hitelesnek. Az igazság objektív megfigyelések számtalan részelteiből áll össze idővel. És több kell hozzá, mint az igazság keresése. Szó szerint születnie kell ahhoz valakinek, hogy eljusson az igazsághoz. És akinek sikerült, az nem a maga dicsőségét látja benne, hanem azokat a segítőket, akiknek a tudását – legyen bármekkora is – köszönheti. A távolban fényt, dicsőséget kereső szemeknek már csak irány kellett adni, hogy észrevegyék az igazság forrásait.
Hogy mi módon találtam rá az igazság forrásaira, itt nem számít, csak az, hogy én is megtaláltam néhányat belőlük. És most szépen beszámolok arról a történelmi útról, ami a mai magyarsághoz vezetett a források szerint.
Kezdjük azzal, hogy két alapvetően különböző történelmi szemlélet van: a tudományos és a gnosztikus. Tudományos szemlélet alapja az istentagadás, ami úgy nyilvánul meg, hogy a történelem nem egy teremtő által megtervezett út volt, hanem a népek véletlenszerű mozgásai által kialakult mai helyzet. Egy szóval véletlen volt itt minden, mögöttes értelmet, célt keresni a történelmi események mögött balgaság. A gnosztikus azt mondja, hogy a világ minden eseménye mindenkor egy isteni terv szerint alakult, minden mozgás egy célt követett, minden népnek sajátos szerepe és küldetése van a történelmi folyamatokban, a történelem minden pillanata tervezett és ellenőrzött. Az emberiség történelmi útja éppen úgy hasonlítható egy börtönben, mint egy iskolában folyó élethez, de felfogható olyan színháznak is, ahol darabonként gyökeresen megváltozik a díszlet terv, a jelmez, a szerep, de végeredményben a szereplő mindig ugyanaz. Ám a szerepet játszó embernek nincsen lehetősége beleszólni saját sorsába, és lelépnie a színpadról, ha kényelmetlenné válik az szerep számára. Az embernek ebben a világban nem rendelkezik szabadsággal.
Ha az imént azt mondtam, hogy két szót jegyezz meg jobban, akkor ehhez a két szót két fogalommal egészíteném ki: 1: deformált koponya. Jellemző volt a hunokra, szkítákra de bizonyos egyiptomi előkelőségekre is.
A fej deformálásának célja számomra nem világos, itt bizonyos kapcsolatokra való utalás a célom ezzel. A mongoloid ember és Egyiptom közötti kapcsolatra gondolok.
Atlantiszt a tan szerint több katasztrófa is érte. Emiatt lakói menekültként jelent meg a Föld pontján is. Ezeken a helyeken hasonló kultúrákat próbáltak létrehozni. Az tudásuknak tartom az ókori Kelet és Dél-Amerika építményeit. Azonban ezeket nem néhány ezer évesnek gondolom, hanem jóval régebbieknek. Így jelent meg a mongol faj Tibetben és Mongóliában is, bár a mai ésszel aligha magyarázható ez a két terület egymástól való távolsága. Atlantisz a tan szerint 80 000 évvel ezelőtt tűnt el végleg a föld felszínéről, addigra a menekültek a Föld számos pontjánvetették meg a lábukat. Aztán történt még egy katasztrófa, kb. 10-12 ezer évvel ezelőtt, melynek nyomai szépen megmaradtak az óceánok felszíne alatt. Erről írtam már egy bejegyzésben mely ezen a bejegyzés folytatásának is felfogható, eltekintve a fordított időbeli sorrendtől:
A legutóbbi katasztrófa szinte lesöpörte az akkori emberiséget a föld felszínéről. Nem fizikai értelemben, hanem az éghajlat 1-3 év tartalmú megváltoztatásával. A mai sivatagok ennek a katasztrófának hatására alakultak ki. Tengerek alá került sok olyan műemlék, melyet a hajdani Atlantisz menekültjeinek leszármazottjai hoztak létre. Ilyen volt a Karib-tengerben, Egyiptomnál a földközi tenger mélyén és a Japántól délre húzódó tenger alján látható piramisok és egyéb építmények. Az emberiség maradványa új lehetőséget kapott egy új civilizáció létrehozására. A terv készen volt, melyről az egyetemes gnosztikus tan is sokat ír. A jövő programját többféleképpen is leírták már, először a Biblia Mózes könyvére utalnék. De készült a jövő programjának egy monumentális, 3D-s változata is: egyiptomi Nagy Piramis.
Miközben a piramis és környezete épült, talán már útban volt a távoli Európa felé egy Mongólia területén élő népcsoport. Nem sietettek, de nem is akartak menni sehova. Azonban a kényszerítő körülmények hatására az utolsó katasztrófa után röviddel, egy mongolokból álló néptöredék élőterületet próbált váltani. Kb. 10 000 ezer évvel később, sok tapasztalat birtokában, jelentős mentális fejlődés után érkeztek meg a Kárpátokhoz a 9. században, mint Árpád honfoglalói. Ennek a népcsoportnak, volt egy ,,előhulláma,” a hunok, melyek előkészítették végül is Árpádék honfoglalását. Ezt a Mongóliából Kárpátokig tartó utat – főleg az úttal járó fejlődést kódolta be az utókor számára a Nagy Piramis.
,,Most sok mindent megtudtak a Góbi sivatagról, a Világszerzet Közép-Ázsiái, egyetemes magjáról. Ott földrajzilag, valóban van egy gigantikus, egyetemes gyújtópont, a Mozdulatlan Birodalomnak egy érintkezési pontja: az Akarat és Jóga Fiainak valóban szent földje.”
(Catharose de Petri – Jan van Rijckenborgh: SAMBALLA SZERZETE)
Ez az az érintkezési pont, melyről Rijckenborgh beszélt. 900 m széles, 1200 m hosszú, és 130 méterrel emelkedik ki a környezetéből. Mágneses erőtér hozhatta létre, jobbat nem tudok. Most már eggyel több látszik a Góbit és a Nagy Piramist összekötő szálakból. Ehnaton és többiek szeme köré festett Hórusz szeme erre a dombra mutat. Látszólag semmi extra. Hasonló pontokról ír Rijckenborgh az Atlasz illetve Ausztrália esetében, de ezek amolyan alárendelt központok (az atlaszi példányt is sikerült megtalálni, azonos tájolással a góbi megfelelőjével).
Miből gondolom, hogy Árpádék távoli ősei Mongóliából, azon belül a Góbitól indultak el? Erre utal a magyar névben szereplő ,,mag” szó. Ezt többen is hangoztatták már, de pontosan nem tudták megmondani, mi ennek az oka.
,,Ide hallgassanak! A Góbi szívéhez csak egy út vezet. Figyeljenek fel erre: a góbi szó »magot«, a »világ szívét« jelenti, és, hogy abban az országban az oroszlán fiai laknak.”
A ,,mag” szó nem a magára népre utal, hanem egy történelmi út kezdetére és céljára, ami egy program – mint írtam - és amit a Nagy Piramisban kódoltak. Ennek mikéntjét az Arany Rózsakereszt egyik podcastja mutatta be. Ebből mentettem képeket (de nem kizárólag csak ezeket használom fel itt) és a szöveggel együtt mutatom be az oktatási anyagot. (Az eredeti szöveg angol, és a gép fordítás nem tökéletes, ott változtattam, ahol tényleg nagyon kellett és nem változtatott a mondanivalón). Az eredeti anyag megtekinthető itt (Csak a vastag betűs rész az anyag eredeti része!):
https://www.youtube.com/watch?v=bBQ6vXheXPs&t=117s
,,A Nagy Piramist kőből építették, hogy kiállja az idő próbáját. Ma már nem vitatható matematikai és építészeti pontosság jellemzi. Tudjuk, hogy a matematika a teremtés univerzális nyelve, nyilvánvaló hogy nagy intelligenciák építették fel ezt a csodálatos szerkezetet azzal a szándékkal, hogy valamilyen üzenetet közvetítsenek a jövő nemzedékeihez ezen az univerzális nyelven.
Mi a Nagy Piramis célja?
Az ókori Egyiptom és annak hermetikussága a hagyományok gyökerei egy olyan dicsőséges civilizációra vezethetők vissza, amely ma az Atlanti Óceán hullámai alatt alszik.
Wikipédia anyaga és magyarázó szövege a Nagy Piramos szerkezetérőla piramis
1. Eredeti bejárat, North Face folyosó
2. Rablók alagútja (turisztikai bejárat)
3., 4. Leszálló folyosó
5. Föld alatti kamra (központi tűz kamrája)
6. Felszálló járat
7. Királynő kamrája és "légaknái"
8. Vízszintes átjáró
9. Nagy Galéria 10. Király kamrája és "levegőaknái"
11. Kútakna
A Nagy Piramis a Föld bolygót jelképezi, a hiányzó tetőkő megvilágosodás születését jelképezi, az új emberi lényt, az átjárók a lélek haladását szimbolizálják a Föld-síkságon. A déli irány a lélek utazását az időn keresztül, az északi irány a fizikai léthez való visszatérést jelképezi, lefelé balra, a kelet pedig a gonoszba süllyedést szimbolizálja, felfelé jobbra nyugat felé haladást jelképezi,a megvilágosodás és a halhatatlanság felé. Mészkő a fizikai világ útját, míg a gránit a szellemi világ működését képviseli, a kamrák a végső döntés korszakait, a nyitott réz a halandóság elöli menekülést szimbolizálja. Az eltömődések azt jelentik, amit el kell távolítani a további fejlődés előtt.
A beavatás valódi útja a kőkamrák folyosóiba és falaiba van vésve. A Nagy Piramist nem a személyiségnek szánják, az újjászületett léleknek, aki nem tudja feltörni a pecsétet, aki nem tudja dekódolni az Élő Igét, amely a Nagy Piramis építészetébe épült, annak meg kell elégednie a piramis puszta vizsgálatával. Mielőtt elkezdjük a szimbolikus átjárásunkat a Nagy Piramison, emlékeztessük magunkat a visszatérés ötszörös ösvényére, a megszabadulás útjára, ahogyan azt az Arany Rózsakereszt javasolta.
Az első lépés a belátás, majd a megszabadulás vágya, ez az ego önátadásához és egy új életmódhoz vezet. Végső soron a feltámadás az élet új területén. Most nyomon követjük annak a jelöltnek az utazását, aki a megszabadulás ötszörös útján jár.
Az ősi bölcsesség azt mondja, hogy egy jelölt három nagy próbával találkozik a visszatérés útján. Az első próba az út elején mutatkozik be, ahol sok földi körülmény és hatalom dolgozik azon, hogy félrevezesse a jelöltet és bebörtönözze a földi régiókban. A második próba követi, amikor megtörténik az a nagy fordulat, amikor a földi ,,én” az ,,én lény”, nagyon elszorul, és mindent megtesz, hogy megpróbálja fenntartani földi egóját. Utána van egy harmadik és egyben utolsó teszt, amelyre azelőtt kerül sor, hogy a jelölt megünnepelje az anyag feletti nagy győzelmét, és mielőtt megtapasztalná az alkimista esküvőt a szellem és a lélek találkozásával.
Három templomtér három szentély található az emberi lényben: a fejében, szívében és a medencéjében. Ezt a három szentély meg kell tisztítani a beavatási folyamat során.
Meglepő módon a jelölt útja nem közvetlenül felfelé, hanem lefelé vezet a földalatti kamrához. Ezt a kamrát az egyiptomi halottak könyve a központi tűz kamrájának nevezi. Ez a kamra az emberi lény kismedencei szentélyét, a plexus sacralist szimbolizálja. Ezt a plexust meg kell tisztítani a folyamat során.
A beavatás során a jelölt ebben a szakaszban szembesül a Kundalini néven ismert tüzes teremtő erő forrásával, a mikrokozmikus múlttal és karmájával, számos élet faji ősi és kulturális örökségével. Ha a jelölt tovább néz a földalatti kamrába, azt látjuk, hogy közvetlenül a gödör mögött van egy rövid folyosó, amely egy falban végződik, szó szerint zsákutca. Ezek a vonások szimbolizálják a buktatókat és a hiábavalóságot, amely a vízszintes úton haladókra vár. Ha a vizsgázó sikeresen teljesíti ezt az első tesztet a földalatti kamrában a jelölt útjának a felmenő folyosókhoz kell vezetnie, azonban az első felmenő átjáróhoz való közvetlen hozzáférést három nehéz vörös gránitlap blokkolja, ezt az akadályt gránitdugónak nevezik.
A kútakna azt az erőfeszítést szimbolizálja, amelyet meg kell tenni ahhoz, hogy a jelölt a kútakna tetejére érve megtörje a kötődését a kút dolgaihoz.
Itt a jelölt megérkezett a második teszthez. A nagy fordulat próbája ez az elfordulás mindentől, a földi lélek világa felé fordulva pedig a Kút-akna nyílása ismét lefelé vezet a földalatti kamrába, és ez szimbolikus figyelmeztetésül szolgál a jelölt számára. A jelöltnek ellenállnia kell a kísértésnek, hogy járási kísérlettel erőltesse belső fejlődését. A régi akarattal járó út azonnal egy új, jelölt előtti korszakba vezetné a jelöltet.
Felfelé haladhat a nagy galériába, át kell utaznia a vízszintes folyosón, amely a királynő kamrájához vezet. Ez az újjászületés kamrája, ez a kamra szimbolizálja az emberi lény szívszentélyét. Itt az új léleknek a királynőnek újjászületnie kell. A tetején a királynő kamráját úgy tervezték, hogy nyílként szolgáljon, amely felfelé mutat, az ösvény következő lépcsőjére.
Ez a második folyosó, amely a jelölt előtt fenségesen húzódik. Egy boltíves folyosó, amely felfelé vezet a király kamrájához. A Nagy Galéria 30 láb magas és 153 láb hosszú. Magfalakkal és impozáns magasságával a Nagy Galéria a fényerő kibővülését szimbolizálja, amelyet a jelölt vonz magához. Ettől kezdve az önátadás útját járja a jelölt, már nem áll a régi törvények igája alatt. A jelölt önként helyezi magát egy új törvény alá. Legyen meg a te akaratod – ezek a szavak összefoglalják a önátadás lényegét.
A nagy galéria végén jelentős akadály vár a jelöltre, ezt nevezik a Nagy Lépcsőnek. A Nagy Lépcső egy három láb magas mészkőtömb, amely az antikamra előtt helyezkedik el, amely a király kamrájához vezet. Ezzel a küszöbbel kezdődően a piramis kőtípusa mészkőből vörös gránitra változik. Ez a tudat változására utal abban a pályázóban, aki spirituális talajra lép.
Mielőtt belép a folyosóra, amely a király kamrájába vezet, a jelölt felnézhet, és négy barázdát láthat a falon az átjáró nyílása felett. A barázdák azt szimbolizálják, hogy egy új négyszeres erőt, a megújulás négyszeres táplálékát adják át a jelöltnek. Igen, a négy szentétel ez az a szimbolikus kenyér, amelyet a jelöltnek adnak az úton, tisztító sóként.
Ez a kamra szimbolizálja az emberi lény főszentélyét és itt megtisztítják az új gondolkodási képességet. Az emberi lény kozmikus tudata újra egyesül a szellemtudattal. Ha megnézzük a Király Kamrájának tetejét, felfelé mutat a piramis csúcsa felé. A felszabadulás és az új ember felé. Ez a szimbolika azt mondja nekünk, hogy az újonnan összeolvadt Szellem-Lélek tudat kiterjed az ember földi síkon túli gondolkozására és közvetlen kapcsolatba hozza őt az univerzálissal.
Miután átment a három próbán az újonnan beavatott, most elhagyja a beavatás templomát, hogy hátrahagyja földi régiókat, de azért, hogy visszatérjen az emberiséghez, hogy szolgálja az emberiséget. A beavatott nem vonul vissza egy elefántcsont toronyba, nem áldozza fel magát a világ Istenének szolgálatában”
Itt vége már a gnózis tananyagának, azonban még maradok műfajnál rövid ideig, és ugyanabból a forrásból egy részletet mutatok be egy másik anyagból, melynek címe: Egyptian Hermeticism - Gnosis along the Nile (Egyiptomi hermetizmus – Gnózis a Nílus mentén)
Készítettem egy listát, mely a piramisok és a mongol-török-magyar vonal közötti kapcsolatot bizonyítja.
1. Atlantisz
2. Koponya deformálás
3. Egyes egyiptomi uralkodók egy góbi sivatagban található alakzat stilizált térképét hordták a szemük felett gyanánt smink gyanánt, de inkább jelvénynek
4. A piramist építők és a mongol-magyar-török faji vonal közös nyelve.
Lehet, hogy idővel hosszabb lenne a lista, de nem bizonyítékokat gyűjtök. Azt fontos tisztáznom, hogy nem a nacionalizmus íratta velem ezt bejegyzést, ezért nemzeti forrásokat tudatosan mellőztem volna, de még csak nem is voltak ilyenek. Azaz, vannak ilyenek, de feléjük sem néztem. Volt okom rá, de ezt nem részletezem.
Az itt leírtak tudományos ,,alapon” támadhatók. Leginkább Atlantisz léte szorul bizonyításra. Mondhatnák, hogy a Google Earth semmilyen felszíni alakzatot nem produkál a vélt Atlantisz helyén az óceán fenekén. Ez azonban nem bizonyíték. Ki ellenőrzi majd a szkeptikusok közül, hogy a Google úgy mutatja-e be az fenekét, ahogyan a valóságban is van? Ha valaki jobban megnézi az Atlantiszról vagy éppen Lemúriáról készült térképeket, azt látja, hogy a földrészek is egészen másképpen vannak elrendezve. Ilyen hatalmas változásokra az elmúlt 1-2 millió éven belül tudomány csak mondaná, hogy mese. És előszedné saját meséjét, hogy attól mennyire tér el a gnózis története. Lehet tehát választani, melyik mese valóságtartalmát mérlegeljük a másik mese alapján. Igen ám, de kontinens vándorlások elmélete bizonyított, és Atlantisz meg a többiek léte erősen szembe megy a kontinuitási elmélettel. De ezen elméletet hogyan bizonyították? Rengeteg oly módon, ami viszont nem ellenőrizhető. Mondok inkább mást, az ellenőrizhető, merthogy az elméletem pontosan az ellenőrzésekre épül. Ne gondolj szuper műszerekre, de nem is volt rájuk szükségem. Itt írtam a Mátrixföldről, talán számít valamit.
Azt akarom ezzel mondani, hogy a Földünk egyszerre börtön, iskola és színház. Beleszületünk egy jelmezbe, egy díszletbe egy szerepbe, és mivel senki sem szól nekünk, azt gondoljuk, a valóságban élünk. Az előző felvonás Atlantisz volt, aztán az új felvonásban új díszlet vett körül bennünket. A régi díszletek eltűntek. Díszlet itt minden. A föld, az ég, de még a csillagos ég is. Azért írtam a Mátrixföldet, hogy biztosabb alapod legyen a választáshoz: gnózis vagy tudomány. A kettő között nincsen harmadik út!
A Góbi sivatagtól a Kárpátokig egy sztyeppékből álló sáv látható, melyen haladva egy mongóliai néptöredék eljutott a Kárpátokig. Ők voltak Árpád honfoglaló magyarjai. Ez a sztyeppékből álló sáv csak a tudomány szerint lenne teljesen véletlen. Ha nincsen, árpádék soha nem érkeznek a Kárpátokhoz. Azonban Árpádék nem csak araszoltak ebben a sávban, hanem sokat tanultak, mentálisan fejlődtek, melyben kulcsszerepük volt azoknak a népeknek is, melyekkel az adott helyen és helyzetben kapcsolatba kerültek. Ezeknek a népeknek is meg volt a maguk környezeti feltétele, melyek között éltek, és nem csak a sztyeppékhez kötődtek, hanem azokkal szomszédos, vagy azoktól távolabbi területekhez is. Mi van akkor, ha a Ázsia és Európa földrajza, geográfiája más, mint ami az elmúlt sok ezer évben volt? A honfoglalás nem történik meg. És más sem, ami kapcsolatba volt az akkori mozgásokkal. Márpedig a Nagy Piramis az elmúlt 10-12 ezer év történelmét kódolta. Mivel a piramis is csak ennek a kornak a kelléke, díszlete, az egész felvonás vagy az egész darab el lett baltázva, ha minden más, mint ami most van. Ezért nem ér semmit az a tudományos szemléletmód, miszerint a népek véletlenszerű mozgásai vezettek a mai helyzethez. Nem. Életünk és történelmünk a legapróbb részletekig eltervezett volt.
Örülök Rijckenborgh írásainak, mert ha én írtam volna meg a Samballa Szerzete című könyvecskét, egy narkós nacionalista eszmefuttatásnak nevezné ezt a bejegyzést, mert két, egymástól távol eső hely kapcsolata van kihangsúlyozva: a Nagy Piramis és Góbi sivatag. Ez a kapcsolat a jelenlegi világrendünk fő tényezője, és ennek története mentén alakuló magyar múlt a világrendünk történelmének főutcája, mi pedig a főszereplői vagyunk, akik ezen a fő utcán haladnak. Mi vagyunk a Gnózis fő célpontja, ebben a kis, közép-európai országban.
,,Az Egyetemes Szerzet tevékenysége, amennyiben világunkért és lesüllyedt emberiségünkért fáradozik, a közép-ázsiai Góbi sivatag szívéből indul ki. Az utóbbi években megbeszélt összes többi fókuszban folytatott szellemi tevékenység kiindulópontja a világnak ebben a szellemi szívében van, a Góbi legmegközelíthetetlenebb területén, és a munkát is onnan vezetik. Ez vonatkozik az ausztráliai fókuszra, a nagy piramisra, az Atlasz hegység déli lejtőin lévő Herkules oszlopaira, a himalájai és más műhelyekre, például a Föld két sarkán lévőkre is.”
,,Minden metafizikai regeneráló impulzus a világnak ebből a szívéből indult ki sugárszerűen az egész Földre, nyomait mindenütt hátrahagyva. A nagy piramis lángeszű építménye, a manicheusok és albigensek bölcsessége és ereje, és a modern rózsakereszt rendeltetése mind ebből az egyedülálló forrásból magyarázható. Ebben a szent országban van a Siddhák rendjének, az Egyetemes Szerzetnek a székhelye.”
(Catharose de Petri – Jan van Rijckenborgh: SAMBALLA SZERZETE)
A dicső napok még csak ezután jönnek!
Ennek a bejegyzésnek van folytatása is, amit korábban mág megírtam, mert nem tudtam, hogy lesz előzménye. Ez arról az útról szól, amit a Árpád honfoglalói és annak ősei megtettek a Góbitól a Kárpátokig.
https://rendszerreform.blogspot.com/2022/02/a-gnozis-koronaja-magyar-nep-kapcsolata.html
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése