AZ ÁLLAM FELJELENTÉSE
Minden
feljelentés valamilyen jogi helyzettel jár, de ez csak ritkábban
történik politikai céllal. Az állam feljelentése a részemről
kifejezetten politikai céllal történt, és ezt a nyilvánosság
elé kell tárnom.
Ha egy
per szerkezetét nézzük, három félről tudunk beszélni: a
feljelentőről, a feljelentettről és a kettő között az állam
igazságszolgáltatásáról. A bűntény fennállását előbb
bizonyítani kell, és csak utána következhet a büntetés, ha a
vád beigazolódott. De mi a helyzet akkor, ha magát az államot
jelentik fel a törvény megsértéséért? Feljelenthető egyáltalán
az állam? A jelenlegi alkotmány szerint igen:
,,C) cikk (2)
Senkinek a tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos
megszerzésére vagy gyakorlására, illetve kizárólagos
birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton
mindenki jogosult és köteles fellépni.”
A hatalom
gyakorlására egyedül az állam képes. Nem lehetséges olyan, hogy
valakik az állam mellett kizárólagosan gyakorolják a hatalmat,
mert az államot a hatalom teszi állammá. Ha övé a hatalom, ő az
állam, ha valaki másé, akkor valaki más az állam. Ha a hatalom
kizárólagosan is gyakorolható, akkor azt kifejezetten csak az
állam valósíthatja meg. Ezt pedig az alaptörvény tiltja, így az
állam az alaptörvény alapján perelhető!
Milyen jogi helyzet
alakulna ki abban az esetben, ha valaki feljelentené az államot
saját rendőrségén? De miért a rendőrségen és miért nem az
főügyészségnek címezve? Azért, mert a bíróságokat,
ügyészségeket a feljelentett állam nevezi ki, így a
hatalombitorlás vádjával feljelentett állam nem bocsáthatja
rendelkezésre saját igazságszolgáltatását, mert csak is
elfogult ítélet születhet. Az állam elleni vádat tehát
független ügyészségnek kell eljárásba vonni. Független
igazságszolgáltatás viszont nem létezik, hiszen az az állam
irányítása alatt áll. Egy állam elleni feljelentésből
következő jogi helyzetből egy fejlettebb rendszer megvalósításával
lehet csak kijutni.
Különben a
rendkívülinek mondható jogi helyzet beáll, és nem változik
semmi. Az állam vállalja a az alaptörvénnyel szembeni
hatalomgyakorlás vádját, és tehet, hogy nem történt semmi. A
következmény pedig az állam tekintélyének, erkölcsének
fokozatos megsemmisülésével jár.
De ha az államtól
független igazságszolgáltatás nem létezik sőt nem is létezhet,
akkor annyira beszélhetünk független bíróságokról független
ügyészségekről, mintha tündérekről beszélnénk?
Függetlennek
mondható az a bíróság, ügyészség, melynek a tevékenységét
nem vád alá helyezett állam határozza meg, hanem a nép, a világ
– Isten – szolgálata. Saját törvényei szerint tehát az állam
lehet bűnelkövető is, ebben az esetben az állami vezetők
utasításainak végrehajtása a nép részéről bűnrészességnek
tekinthető, amennyiben nem tett kísérletet az állammal szembeni
ellenállásra, miközben az állam sem lépett fel a vele szemben
fellépőkkel. Miért is lépett volna fel, hiszen ellene sem lépett
fel senki törvényes úton?
2021. november 18-án
jelentettem fel az államot az Országos Rendőr-főkapitányságon
hatalombitorlás vádjával. A vádban eljárni illetékes független
ügyészség és bíróság nem létezik, így az ügy beállt. Az
ügyészségtől érkező elutasító határozatot pedig semmisnek
nyilvánítottam a fent már leírt okok miatt, melyet mind az
Országos-rendőr-főkapitánysággal, mint a határozatot kimondó
ügyészséggel közöltem. Az állam tehát nem tehet úgy, hogy
jogi úton lerendezte a feljelentésből következő jogi tényállást.
Mivel a néptől nem várható továbbra sem fellépés a hatalmat
kizárólagosan alkalmazó állammal szemben, az államnak kell
lépéseket tennie az alkotmányos renddel szemben megvalósított
hatalomgyakorlás megszüntetésére.
Hogy mi lesz az, az
a jövő zenéje. Orbán kormányai próbálkoztak már felszínes
,,konzultációval” a néppel, jelentéktelen, a népet kevésbé
érdeklő és érintő kérdésekről, azonban ezek a lépések nem
változtattak semmin, a nép ezeket a próbálkozásokat nem fogadta
el demokráciának.
Feljelentés (személyes adatokat töröltem, a hitelességet az iktatószám igazolja:
Tárgy: Feljelentés
Jellege: Országos
szintű, Btk.-t érintő, politikai vonatkozású beadvány. Nem
igényel sürgős beavatkozást!
Feljelentésem jogi
értelemben vett célszemélye az állam.
Feljelentésemet az
alkotmány C) cikke alapján teszem meg. Mivel az eljárásba nem
vonhatók be a feljelentésemben alperesnek tekinthető ügyészségek
és bíróságok, az állam oldalán csak a rendőrség maradt, mint
beadványt elfogadni képes intézmény.
Nem tekintek
illetékesnek az állam döntéshozói oldalán ténykedő jogot
képviselő személyeket, akik állam alkalmazásában állnak, akik
az államtól függnek, akikre az állam befolyást gyakorolhat, vagy
állami szerv, mely az állam irányítása alá tartozik, mivel a
feljelentésemben ők is célszemélyek. Konkrétan a fent említett
személyekhez és intézményekhez tartozóknak tekintem állam által
kinevezett bíróságokat, ügyészeket és ügyvédeket is.
Feljelentem a magyar
államot, hogy hatalmát az alkotmányban meg nem engedett módon
gyakorolja. Ennek következményeként a hatalom jelenlegi birtokosai
tevékenységükkel megvalósítják a hivatali visszaélés,
sikkasztás tisztességtelen haszonszerzés, az ország érdekeinek
alárendelését idegen érdekeknek.
A Btk. megsértésének
esetei csak akkor vizsgálhatók, ha igazolódik a feljelentésemben
elhangzott hatalombitorlás vádja, valamint az államnak megszűnnek
ezen vizsgálatok elvégzésének lehetséges akadályoztatásai!
BIZONYÍTÁS
- két lépésben
1.
Nem valósul meg az
alkotmányban deklarált néphatalom azon oknál fogva, hogy a
néphatalmat deklaráló rendelkezés nem határozza meg a néphatalom
megvalósításának konkrét, gyakorlatban is alkalmazható módját,
vagyis az állam tudatosan szabotálta a néphatalom gyakorlati
feltételét jelentő törvényi háttér megvalósítását. Így
csak az alkotmány B) cikke kimondani tudja, hogy népé a hatalom, a
további törvényi szabályozás híján a B) cikk üres
rendelkezés!
(Megoldás: az
alkotmány szerint a nép a képviselőin keresztül gyakorolja a
hatalmat, ami valamilyen kapcsolatot feltételez a képviselő és
választói között. Erről a kapcsolatról törvény nem
rendelkezik, tehát nem valósítható meg, ami a hatalombitorlás
egyik kézzel fogható bizonyítéka. A képviselő és a választói
közötti kapcsolatot törvénynek kellene szabályoznia, hogy az a
gyakorlatban is megvalósítható legyen.
Mivel a képviselő
és a nép (jog szempontjából a nép a választásra jogosult
személyeket jelenti) kapcsolat a demokráciában csak is munka
jellegű lehet, és a nép a hatalom forrása, nép a munkaadó és a
képviselő a munkavállaló. A képviselő és a választói közötti
kapcsolatnak része kell lennie a munkatörvénykönyvének is, hogy
biztosítva legyen képviselő felelősségre vonása, ha munkáját
nem megfelelően végzi. Az alkotmány B) cikkének folytatására
lenne szükség)
B) cikk
(1) Magyarország
független, demokratikus jogállam.
(2) Magyarország
államformája köztársaság.
(3) A közhatalom
forrása a nép.
(4) A nép a
hatalmát választott képviselői útján, kivételesen közvetlenül
gyakorolja.
2. Az alkotmány 8)
cikke kizárja a nép hatalommal való rendelkezését azzal, hogy
meghatározza számára azokat a kérdéseket, melyről nem
szavazhat. A 8) cikkben felsorolt kérdések a jelenlegi hatalom
monopóliumát szüntetnék meg, mely hatalom a 8) cikkben felsorolt
kérdésekben kizárólagos döntést akart és akar biztosítani. Ez
a hatalombitorlás másik kézzel fogható bizonyítéka!
8. cikk
(2) Országos
népszavazás tárgya az Országgyűlés feladat- és hatáskörébe
tartozó kérdés lehet.
(3) Nem lehet
országos népszavazást tartani
a) az Alaptörvény
módosítására irányuló kérdésről;
b) a központi
költségvetésről, a központi költségvetés végrehajtásáról,
központi adónemről, illetékről, járulékról, vámról,
valamint a helyi adók központi feltételeiről szóló törvény
tartalmáról;
c) az országgyűlési
képviselők, a helyi önkormányzati képviselők és
polgármesterek, valamint az európai parlamenti képviselők
választásáról szóló törvények tartalmáról;
d) nemzetközi
szerződésből eredő kötelezettségről;
e) az Országgyűlés
hatáskörébe tartozó személyi és szervezetalakítási kérdésről;
f) az Országgyűlés
feloszlásáról;
g)
képviselő-testület feloszlatásáról;
h) hadiállapot
kinyilvánításáról, rendkívüli állapot és szükségállapot
kihirdetéséről, valamint megelőző védelmi helyzet
kihirdetéséről és meghosszabbításáról;
i) katonai
műveletekben való részvétellel kapcsolatos kérdésről;
j) közkegyelem
gyakorlásáról.
(4) Az országos
népszavazás érvényes, ha az összes választópolgár több mint
fele érvényesen szavazott, és eredményes, ha az érvényesen
szavazó választópolgárok több mint fele a megfogalmazott
kérdésre azonos választ adott.
Vannak az
alkotmánynak más rendelkezései is, melyekről a részletezés
igénye nélkül szólok, hogy szintén nincsenek összhangban a
népfelség elvével. Ezek rendezését az alkotmány összes
rendelkezésének átvizsgálásával kellene együtt rendezni.
Nem tudok a
rendőrségnek tanácsot adni, hogy ebben az ügyben hogyan járjon
el, mivel erre tudtommal nincsen precedens. Ugyanakkor nem tartok
igényt különleges jogokra ennek a beadványnak a az elküldésével.
Ez a beadvány a demokratikus jogállamisággal összhangban van,
annak törvényeiből levezethető!
A beadványommal az
államot hatalombitorlással vádolom, ami a Btk. bizonyos
rendelkezéseinek megsértéseiben is megnyilvánul. Az alkotmány C)
cikke az ország polgárait arra kötelezi, hogy a hatalmat
kizárólagosan gyakorlókkal szemben fellépjen. A beadvánnyal ezt
a kötelességemet teljesítettem. A hatalombitorlókkal szemben, az
alkotmányos rend védelmében csak a rendfenntartó intézmények
jogosultak.
C) cikk
(1) A magyar állam
működése a hatalom megosztásának elvén alapszik.
(2) Senkinek a
tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére
vagy gyakorlására, illetve kizárólagos birtoklására. Az ilyen
törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és
köteles fellépni.
(3) Az Alaptörvény
és a jogszabályok érvényre juttatása érdekében kényszer
alkalmazására az állam jogosult.
Hozzájárulok e
beadvány nyilvánosságra kerüléséhez, valamint ahhoz, hogy a
beadványhoz mások is csatlakozzanak, amennyiben hitelesítették,
hogy szavazásra jogosultak.
Adataim:
Név: Romek Károly
…………………………..
……………………….., .... ............. ...
……………………...
Kelt:
Romek Károly
………………….,
2021. november 18.
Az ORSZÁGOS
RENDŐR-FŐKAPITÁNYSÁG válasza:
Tárgy: tájékoztatás
|
Hiv. szám: -
|
Ügyintéző: dr. .........................
|
Tel.: +36 (1) 462-74-32
|
Romek Károly úrnak,
................@........................
Tisztelt Romek Károly Úr!
A 2021. november 24-én kelt levelében foglalt kérésnek
megfelelően, csatoltan küldöm a korábban megválaszolt beadványát, amelyet
egyébként két alkalommal küldött meg részünkre, először aláírás nélkül, majd
aláírással. Jelen levelemhez az utóbbi példányt mellékelem.
Felhívom szíves figyelmét, hogy a rendőrség elektronikus ügyintézési
lehetőséget biztosít ügyfelei számára. Az elektronikus ügyintézéssel
kapcsolatos általános és részletes tájékoztatást az alábbi linken ismerheti
meg: http://www.police.hu/hu/ugyintezes/elektronikus-ugyintezes.
Kérem
levelem szíves tudomásulvételét.
Budapest, időbélyegző szerint
Tisztelettel:
|
|
|
dr. ............................
|
mb. irodavezető
|
A feljelentés valódiságát igazolja a feljelentésre adott válasz. Jogi helyzet tehát van. A nép azonban ne várjon semmit, ha nem képes felfogni ezt a helyzetet, mert az azt is jelenti, nem nőtt még fel a feladatához, a hatalommal való kormányzáshoz, mely feltételezi a felkészültséggel járó felelősségtudatot is.
De mit tehet nép?
1. Szabja feltételül a szavazásnál, hogy a képviselőjelöltek nyilatkozatban kötelezzék el magukat a nép, és az Isten szolgálatára:
2. Fogadja el az új jogrendet, mely a független bíróságokról és ügyészségekről szól, valamint az alaptörvényben olyan módosítások kieszközöléséről, mely biztosítja a néphatalom törvény útján történő szabályozását, illetve eltöröl minden olyan törvényt és rendelkezést, mely a változáshoz szükséges új jogrenddel szemben áll.
https://rendszerreform.blogspot.com/2022/02/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése